Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PanDziobak | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany12.04.2008 @13:22:05 ostatnio na stronie07.08.2015 @12:10:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.armatki.net
digarty1 komentarze1208 posty na forum30

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~magictheater    22.11.2009 @13:21:16
ojezu. no nie mogę.
muszę jeszcze raz przeczytać.
_______
perły przed wieprze
~magictheater    22.11.2009 @12:18:43
żartowałam.
_______
perły przed wieprze
~magictheater    22.11.2009 @11:46:43
widać.
_______
perły przed wieprze
~magictheater    20.11.2009 @23:34:31
cudowne.
_______
perły przed wieprze
~magictheater    20.11.2009 @23:23:35
ale czego?
niczego.
gdyż nie do sta łam nic.
_______
perły przed wieprze
~Pfeifer    12.11.2009 @13:30:28
joł
~magictheater    09.11.2009 @19:21:03
że tak powiem- ciężka sprawa: P
_______
perły przed wieprze
!agatazuzanna    26.10.2009 @09:45:08
niczego ; )
niepowtarzalne, innymi słowy.
_______
l'était une p'tite poule brune qu'allait pondre dans la lune
~magictheater    10.10.2009 @16:34:40
hm od 21 jestem w Pięknym Psie
_______
perły przed wieprze
+Agrest    10.10.2009 @15:52:49
wróciłeś?
~magictheater    09.10.2009 @15:05:47
joł ziom sobota pasi?
_______
perły przed wieprze
~magictheater    08.10.2009 @21:39:39
_______
perły przed wieprze
~magictheater    08.10.2009 @18:49:37
może jutro w godzinach popołudniowych?
_______
perły przed wieprze
~magictheater    07.10.2009 @17:16:40
bardzo szlachetne postanowienie
oczywiście, że możemy. zaproponujesz jakiś termin?
_______
perły przed wieprze
~magictheater    06.10.2009 @21:32:11
oczywiście! potwierdzam, dokładnie tak
_______
perły przed wieprze
~magictheater    06.10.2009 @16:42:38
wczoraj miałam dziwne wrażenie, że widzę znajomą osobę
_______
perły przed wieprze
~magictheater    05.10.2009 @21:18:33
tak!
_______
perły przed wieprze
~Joanna7    09.07.2009 @01:00:30
fajne profilowe
~lubiegrejpfruty    17.06.2009 @23:25:56
a jak z czasem?
mi sie zdarza pracowac 16 godzin dziennie *.*
od 8 do 24.
~magictheater    13.06.2009 @23:53:36
mozna tak powiedziec.
_______
perły przed wieprze
~lubiegrejpfruty    12.06.2009 @13:36:52
sprawa wyglada jednak inaczejnie robie lodow tylko smaze kielbaski, kaszanki, szaszlyki, karczki... i smierdze grillem. i to jak ! moge sie zalozyc ze o wiele bardziej, bardziej niż Ty psią karmą :D
~lubiegrejpfruty    27.05.2009 @20:15:21
ooo fajnie :D
zamienilabym sie
~lubiegrejpfruty    26.05.2009 @23:31:36
hm... lody :D

no ale taka prawda. w lodziarni... :D
~nna    26.05.2009 @22:56:26
dzięku : )
śliczne profilowe zdjecie : ))))))
piękne
~lubiegrejpfruty    26.05.2009 @21:33:30
ja w sobote zaczynam .. no;/
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 34 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt